Hye. Welcome To My Belog. You Follow Me & I Follow You Back. Read It. Like It. Share It. Enjoy It Readers. Thank You Very Much. ^_^

Monday 27 August 2012

Jangan Sakiti Hatiku Lagi Sayang :'(





Aku manusia yang punya perasaan
Yang ingin disayangi dan menyayangi
Maukah engkau mencoba mengerti
Akan kisah hidupku yang sebenar-benarnya 

Apalah arti semua kata cinta 
Bila hanya melihat yang baiknya saja 
Tolonglah aku dan jawablah aku 
Sanggupkah kau menerimaku seperti ini.. 


Reff : 
Jangan sakiti hatiku lagi 
Jangan sakiti diriku lagi 
Membuat aku semakin tersiksa 
Di hidupku ini 

Back To Reff 

Jangan sakiti hatiku lagi (jangan sakiti aku.. yeah.. yeahh..) 
Jangan sakiti diriku lagi 
Membuat aku semakin tersiksa 
Di hidupku ini 


Jangan sakiti hatiku lagi (ohh ohhh) 
Jangan sakiti diriku lagi 
Membuat.. membuat aku tersiksa 
Di hidup ini 

Jangan sakiti hatiku lagi.. 
Jangan sakiti diriku lagi.. yeahh.. 


# well,, as you all know. about my entry today. aku betul-II rasa sakit hati. betul-II rasa mau nangis sepuas-puasnya. tapi kalau aku nangis pun,, semua etuu ndakkan berubah. aku sama dia sudah putus@break up@clash. aku berusaha ndak mau pikir semua etu. aku berusaha mau lupakan semua yang dia sudah cakap etu. i know readers. boring kan baca semua entry aku ney. hurmmm,, well,, this is my online diary. okyy,, back to the topic. kali ney rasa sakit. sangat-II sakit. rasa sakit etuu seperti aku dikasi... well,, if you ever feel how much you love that someone,, really really love them. then you'll know how i really feel. aku pikir kami ndakkan sambung lagi. kami putus pun sebab dia ndak tahan ngan perangai aku. aku sendiri keliru betul ngan dia. semuanya lar salah aku. semuanya lar ndak betul. ada saja salah aku sama dia. aku minta maaf tapi dia cakap "senang jak kan mau minta maaf etuu". aku trus terdiam. aku mau cakap pa g..?? what was i supposed to say..?? tell me ! dia pandai buat aku nangis saja. tapi dia ndak pandai mau wat aku supaya ndak nangis. dia ndak pernah pikir perasaan aku macam mana. dia sendiri janji ndakkan tinggalkan aku. tapi dia mungkir janji. janji dia langsung ndak bleh pakai. cakap kosong saja ! aku harap suatu ary nanti,, aku hlang ingatan supaya aku langsung ndak kenal dia. hurmmm,, harapan saja.

No comments:

Post a Comment