Hye. Welcome To My Belog. You Follow Me & I Follow You Back. Read It. Like It. Share It. Enjoy It Readers. Thank You Very Much. ^_^

Friday 24 August 2012

Fakta atau Auta ?

okayy. sesetengah perempuan akan mengalami keadaan macam ney kan ? well,, perkara macam ney memang perkara yang FAKTA. yang betul okayy. aku sendiri pun pernah mengalami keadaan macam ney. tyme aku sama dia tengah bergaduh,, aku rasa aku yang betul,, dia yang salah. last-II aku sudah ndak tahan kami bergaduh,, terpaksa aku mengalah. aku mengaku yang aku salah,, even itu bukan salah aku. hurmmm,, aku marah juga sebab setiap kali kami bergaduh,, aku lar yang selalu mengalah,, kadang-II dia pun mengalah and it makes me happy sangat-II kalau dia mengaku kalah. but now,, aku sudah elakkan kami dari bergaduh lagi,, g pn,, setiap pa yang dia cakap,, aku ikut. dia ney jenis yang "orang mesti ikut pa yang dia cakap",, kalau ndak ikut,, nanti dia pandai meletup ! naahh,, kena tiao trus weii.. hahaa. aku mengalah pun sebab aku sayang dia. hurrmmm,, you wouldn't understand when two people are loving to each other. (cehh ! minta puji.) :P

No comments:

Post a Comment