Hye. Welcome To My Belog. You Follow Me & I Follow You Back. Read It. Like It. Share It. Enjoy It Readers. Thank You Very Much. ^_^

Friday 24 August 2012

Hey,, m0wnink,, whats up ?

hey,, mownink readers,, whats up ? hows your day today ? is it great ? bored ? awesome ? haha. well,, i'm kinda bored and having fun too. bosan sebab teda jalan-II. aku masih mau beli buku lukisan aku etu. buku lukisan etu jak lar satu-II nya cara supaya aku bleh ndak pikir yang bukan-II sama dia. tapi...... ndakkan lar tyme dia kerja,, dia ada macam-II. maksud aku dia macam-II etu,, manatau dia ada texting atau ber'call ngan pempuan len. ndak kh mustahil etu ? dia etu jenis yang ndak suka kena ganggu tyme buzy,, aku plak jenis yang paham sangat-II ngan keadaan orang yang sibuk. aku ndak suka ganggu orang tyme sibuk-II. aku rasa yang diri aku ney cam menyusahkan saja. tyme dia rest jak lar,, dia ada masa buat aku,, bila dia sudah ada d umah,, dia sekejap sekejap sibuk,, aku paham jugalar. ndak pa-II juga. tyme paling aku ndak suka ney,, dia tidur awal betul. tyme-II dia keja lar,, dia sibuk betul sampai penat. kesian dia. kalau kami tinggal sama-II kan okayy,, tapi ndak dibenarkan,, belum cukup umur,, so,, kami perlu sabar, sabar, sabar. kayy lar,, nanti lagi aku buat entry. maybe pasal ceta cinta.. :)

No comments:

Post a Comment