Hye. Welcome To My Belog. You Follow Me & I Follow You Back. Read It. Like It. Share It. Enjoy It Readers. Thank You Very Much. ^_^

Thursday 23 August 2012

Awkward..........But Still,, I Like Sangat-II ! HAHA ! LOL ! xP

hey,, you know what i meant about the title..? don't know right ? right ?? well,, its about him. This days,, his behaving so strange towards me. perangai dia buat aku fikir yang bukan-II. tapi aku ndak mau kasitau dia. manatau dia cakap "salah kah biey layan syg cm2 ? salah kah ?". naahh,, lepas etu,, dia merajuk. dia layan pun cam yg len-II. yang bikin sakit aty jak. hurmmm,, susah kalau mau pujuk dia bila sudah merajuk. aku ndak suka bila dia merajuk. lama betul dia merajuk,, aku pun rindu sangat ngan dia. tapi aku tahan jak lar,, sampai dia okayy-II. dia etuu memang camtu. kalau dia marah atau merajuk,, tunggu sampai dia okayy-II nanti dia pandai lar call ataupun text etu. haaaaa,, di situ lar aku mula bagitau sama dia. aku minta maaf. actually kan,, dalam setiap pergaduhan kami,, aku lar yang banyak minta maaf ngan dia. aku sendiri pun ndak tau kenapa aku camtu. bila sudah minta maaf,, aku pandai nangis. sudah memang minah kuat menangis ! ada juga try supaya ndak nangis,, tapi ndak menjadi. LOL. walaupun dia macam etuu,, aku suka sangat ngan perangai dia skang,, dia semakin romantik,, sangat-II cute,, and aku suka sangat-II ney bila dia panggil aku "SAYANG". aku makin rasa yang hubungan kami ney makin bertambah sweet & berkekalan. heheee. ( readers jan plak nak termuntah baca entry ney. haha.) well,, aku kena biasakan diri ngan perangai dia skang,, walaupun sangat-II awkward,, but still,, I LIKE SANGAT-II~!!

No comments:

Post a Comment