Hye. Welcome To My Belog. You Follow Me & I Follow You Back. Read It. Like It. Share It. Enjoy It Readers. Thank You Very Much. ^_^

Thursday 23 August 2012

IMYSM.... ♥

alarrr cian-II ~ dia ney.. aku rindu sangat-II sama kesayangan aku. skang dia tidur awal sangat. aku ndak suka.. aku paham juga dan pa juga aku bleh buat,, dia kena jalan lebih awal p kerja. aku satu minggu ney cuti. kalau dia teda rest,, aku pun boring lar teda ber'call ngan dia. best sangat-II kalau berbual ngan dia ney. ada-2 saja dia punya kerenah and ada-2 saja perkataan baru. hahaaa. i know he's not perfect,, but his all i want. he's my everything. dia pun tau aku ney ndak sempurna,, tapi dia ndakkan jauh dari aku. dia sentiasa ada sama aku. ermmm,, kamu tau kh lagu "Motif Band - Tuhan Jagakan Dia" ?  kalau kamu tau.. cuba hayati kata-II di dalam lagu etuu. sangat-II menyentuh aty aku. kalau ada yang ndak tau,, p LINK ney.. and as i say,, hayati kata-II lagu etuu. its the best for me. and capital "A" cakap,, lagu ney dia tujukan khas buat aku. and at the same time,, aku merasa takut kehilangan dia. dia memang ada penyakit. i don't want to lose him. i know there are lots of better guys that can replaced him. but sorry,, i really don't want to lose him. he's the best that i have. he knows me. i know his behaviour. and sumtymes we can be like dogs and cats. LOL. i really do want him in my life,, his the reason that i want to live my life,, and he's the one that i really LOVE. 

someday biey,, when i close my eyes forever,, will you ever miss me so much,, like i miss you too ? :'\\

No comments:

Post a Comment