Hye. Welcome To My Belog. You Follow Me & I Follow You Back. Read It. Like It. Share It. Enjoy It Readers. Thank You Very Much. ^_^

Friday 31 August 2012

Hey~

hey ngat ney ENTRY ? well,, lepas aku gitau camtu.. aku bagitau dekat dia yang aku tak suka dia tipu aku. aku tak suka dia bila dia cakap ngan aku camtu,, tapi bila aku tengok dekat chat etu,, len plak yang dicakap. dia masih cakap yang dia ada cakap ngan budak etu,, dia masih ada gf,, padahal bukti etu sudah ada di depan mata aku. last-II aku lepaskan dia. kemarin aku sudah sambung ngan dia. and it was really fun hangout with him. you know what ? bila ber'jalan-II ngan dia d KK. tersangat lar memenatkan. sampai mau patah kaki aku di buatnya. d luar aku senyum jak. but inside i was crying becoz dia seksa aku. siall kan ? but it was fun. :) ermm,, kami clash selama dua ary. but bisuknya aku sambung balik ngan dia. walaupun dia layan aku tersangatlah jahat ! :'( hurmmm,, thats all,, sebenarnya ada keja mau wat. tapi mau buat entry baru. hehee. kayy bye. ^^

No comments:

Post a Comment