Hye. Welcome To My Belog. You Follow Me & I Follow You Back. Read It. Like It. Share It. Enjoy It Readers. Thank You Very Much. ^_^

Monday, 1 October 2012

I really miss you but.......................... :'(

wei guys ! aku rindu sama dia. Tapi dia rindu sama aku kah ? yalar,, mentang2 dia sekarang di 1B with his friend and kawan dia punya girlfriend. Wow ! he doesn't even told me yang dia pergi 1B with his friend. cubalar text pakai kawan dia punya kredit kh. ney tidak. text saja pun brapa saja kena makan. aku betul betul marah dengan dia. pft ! nampak sangat kalau dia yang pergi dengan girlfriend baru dia ! tengok movie dekat 1B ! siall ! *sorry bila aku memaki sebab marah sangat*  humph ! marah betul aku sama dia. aku sudah cuba supaya ndak pikir pasal etu. tapi macam mana ?? bila aku pikir2,, aku yang rasa sakit. siall kan punya prasaan macam tu. kimek betul etu jantan ! Damn ! Damn ! Damn ! aku menangis sudah macam air terjun airmata aku ney. ndak pandai berhenti. kimek kimek ! kounsikou bila aku ada memaki dam entry ney. sorry. :\

No comments:

Post a Comment