Hye. Welcome To My Belog. You Follow Me & I Follow You Back. Read It. Like It. Share It. Enjoy It Readers. Thank You Very Much. ^_^

Sunday 5 August 2012

Mornyte.. ^^

hey. mornyte. ngantuk ney tapi masih mau update sesuatu dalam belog. hehee. hurmm,, banyak perkara telah happen. aku dengan kesayangan aku terpaksa sembunyikan hubungan kami disebabkan mumy telah minta tolong ngan dia untuk lepaskan aku. i'm so so sad weii. :'( tyme ber'call ngan dia,, aku menangis saja. itu saja aku mampu buat. mumy suruh dia lepaskan aku and jangan g ada hubungan ngan dia (lupa mau bagitau) sebab aku PMR candidate. aku ndak pernah sentuh buku-II aku untuk belajar. bila aku stress betul ngan cara layanan mumy aku,, aku lari dari rumah,, ary selasa mnggu lalu. aku lari tapi aku ada bagitau mumy yang aku tidur d kampung aku kat tuaran supaya dorang ndak buat pa-II laporan polis pasal aku ney lari dari rumah atau aku kena bawa lari oleh orang lain (maksudnya kesayangan aku). bila dorang fikir yang orang bawa lari aku itu Capital A. sebab itu aku bagitau dorang supaya masalah itu ndak menjadi besar. hurmm,, hubungan masih lagi berlanjutan tapi bukan macam dulu itu. panggilan "hani" & "biey". selalu bertext and bercall. ndak pernah kalau ndak bertext atau bercall (sekarang jarang sudah. say gudnyte pun ndak sudah. sad sgt-II). and lastly,, sangat sukar bagi aku bila hubungan kami jadi begini adalah aku susah sangat nak percaya ngan dia. ( bukannya tak percaya. percaya jugalah ) aku takut bila dia ada macam-II kat belakang aku. tak rasa sakit kah aty,, bila kita setia sgt-II sama dia tapi dia ada macam-II kat belakang kita. contohnya,, dia p tackle pempuan len,, dia p mengete ngan pempuan len,, dia tipu ngan kita,, selama ndak bertext and bercall,, dia ada text and calling ngan pempuan len. ( manatau dia guna 6be len. 6be yang kita tak tau ) hurmm,, ary isnin ney aku exam. percubaan PMR. bila aku betul-II PMR nanti,, aku lulus and pas2,, aku dapat sambung balik g ngan dia. hubungan kami boleh balik macam dulu. ( happy sgt-II siot ! >_< ) aku betul-II ndak sabar mau balik ngan dia. rindu ngan hubungan kamii yang dulu itu. lepas mumy tau hubungan kami sudah putus. ( sebenarnya ndak ) aku beli jeans and baju,, mumy beli untuk aku. hehee. tadi petang mumy ambi aku d kampung and trus p 1B@1Borneo. syok sgt-II. maybe kalau aku mau beli satu 1Borneo itu,, mumy pun beli juga. ( wkwkwkwkwkwkwk . ada-II saja. ngat mumy itu banyak duit sangat kah dalam bank. kanguk punya budak. -_-" ) hey-II. aku mau p tidur luk. balik scull aku post-II g tyme aku d kampung. nanti lambat g p scull. ( malas sebenarnya mau p scull. terpaksa lar weii. ) chaows. mornyte peeps. ^_^

No comments:

Post a Comment