Hye. Welcome To My Belog. You Follow Me & I Follow You Back. Read It. Like It. Share It. Enjoy It Readers. Thank You Very Much. ^_^

Thursday 16 August 2012

Kucing Kesayangan Aku

okyy. aku tau dua kucing ney ndak cute macam kucing yang len.
yalarr,, aku tau. bukan macam kucing parsi kh pa. tapi,,
bagi aku,, kucing dua-2 ney memang cute. kucing yang nama
"Titut" e2 kucing kesayangan aku. tyme aku gambar ney,,
aku di tangga. i was at my hometown. susah mau ambi gambar c
titut ney. dia ndak suka kena gambar. sudah aku aim betul-2.
dia bergerak g. aku aim g. dia tgk tempat len. last-2 aku
gambar camni jak. asalkan ada lar. and "meow meow" e2.
kucing aku juga. mama kepada c titut. kalau mau tgk
persamaan kucing dua ney,, tgk mata jak. nampak macam drang
pakai maskara or eye linear kan ? hahaa. sedangkan aku boleh
jeles ngan mata c titut e2. asli punya mata dia e2. not fake
okayys. hahaa. well,, tyme aku gambar c titut ney,, baby dam
perut dia lum keluar. kazen aku cakap,, kalau mau tgk anak
kucing mau kluar sdh,, mesti tgk kandungan dia,, kalau
kandungan dia p kebelakang,, naahh,, mau kluar sdh e2,,
tapi,, kena tgk keadaan dia. kalau orang e2 tau kucing e2
mau "beranak" sudah. drang dapat tau dari mata e2 kucing.
aku boleh tau e2. okyy,, first tyme jugalar,, aku pegang
anak kucing yang baru dilahirkan. pa g,, banyak darah e2
kucing kluar. yerr,, geli aku tengok. anak c titut ada
empat,, selalunya di kampung aku e2,, maximun anak-2 kucing
cuma ada tiga atau dua. sebab bila lebih dari tiga atau
dua,, mesti da mati satu. sab 2lar da maximun and minimun
dia. hahaa. kazen aku lar yang cakap. is it nonsense ?? ntah lar. betul kh ndk e2.

No comments:

Post a Comment