Hye. Welcome To My Belog. You Follow Me & I Follow You Back. Read It. Like It. Share It. Enjoy It Readers. Thank You Very Much. ^_^

Thursday 26 July 2012

Evening Peeps ^_^

hey ! :) evening peeps. sekarang baru dapat meng-update. aku boring sangat-II walaupun sekarang aku depan lappy and tengok-II blog aku ney. aku boring ney sebab aku rindu betul dengan kesayangan aku. maklum lar,, dya keja and dya takda rest ary ney. dya tak bagitau kalau dya tak dapat rest pun aku tau. selalunya,, jam 12 dya rest sudah,, and kalau sudah jam 12 tepat,, mesti dya call atau text aku. kalau dya lambat text atau call aku. aku dah tau kalau dya tak dapat rest. e2 yang membuatkan aku sedih. mestilah sedih sebab sudahlah aku rindu sangat dekat dya,, and then dya takda rest langsung. habis keja barulah dapat texting dengan dya. haiss,, payah betul kalau dya ada keja macam tu. kadang-II bila dya tak rest. aku pandai pikir bukan-II. manatau dya nak texting atau calling puas-II dengan pempuan len. e2 dya sudah mempermainkan aku and kasi bodoh-II kan aku. aku tak suka kena buat macam e2. pempuan mana yang suka kena buat macam e2 ? adakah ?? kalau ada,, mesti pempuan e2 bodoh betul. lelaki e2 mempermainkan prasaan dya tapi buat tak tahu saja. apakah bangang sangat pempuan e2 ?? hehee. emo betul. jan trasa yerr pempuan yang mana-II baca post ney. sudah emo betul. tapi fakta kan ? hurmmm,, jam 5 dya sudah habis keja. kadang-II bukan jam 5 dya text aku. sudah sampai rumah baru dya text aku. takpa,, aku paham,, dya penat sangat. sebenarnya,, aku tak patut pikir bukan-II dengan dya. tapi apa boleh buat. pikiran e2 pandai datang sendiri. dah. terlampau panjang sangat aku mengarang ney. hahaha. pa nak kesah. blog aku lar. hehe.

No comments:

Post a Comment